Oblíbené

472 oblíbených alb 114 oblíbenců

igor-74
byl to den jako korálek a tak jsem za rozbřesku vyrazil z arnoltic do děčína. cestou jsem navštívil několik exkluzivních vyhlídek s krásnými pohledy na krajinu děčínské vrchoviny...
  • 19.4.2019
palko1963
Když jsem ráno vyjížděl z domova, byl Vrchol Velké Javořiny v mracích a ani předpovědi nic moc neslibovaly. Ale nahoře se ukázalo sluníčko a i když foukal hodně silný vítr, bylo tam nádherně...
  • letos v lednu
adolf-braumeister
Krkonose Beer Trail - 5 Brauerein : Hendrych - Medvěd -Fries - Luční Bouda - Trautenberk
  • srpen až září 2017
palko1963
K vrcholu Sněžníku se vydáváme ze Starého Města pod Sněžníkem. Ze Stříbrnic jdeme po modré až na Hraniční horu, kde přejdeme na polskou zelenou značku a nahoru šlapeme po ní. Jdu tudy poprvé a mám z toho dobrý pocit. Z Kraličáku se vracíme po klasické trase k chatě Návrší, kde si dáme pivko a klobásu. A protože do odjezdu autobusu ze Stříbrnic do Starého Města zbývají dvě hodiny, rozhodneme se na nádraží dojít po svých přes Štvanici. Vlak stíháme a ještě u nádraží si dáváme jedno na cestu...Byl to hezký podzimní výšlap.
  • říjen 2018
hajenas
  • červen až říjen 2018
jirka82h
První den putování Velkou Fatrou, jejíž cílem je přejít oba její hřebeny. Po příjezdu vlakem do Lubochni nás čekal velice výživný výstup na Kopu s krásnou vyhlídkou na Malou Fatru. Odtud jsme pokračovali na nocleh na Maguru, kde jsme v noci pozorovali Perseidy.
Délka trasy 12 km, stoupání 1 300 m.
  • 12.8.2018
Jeseníky 5.7.2018: Ramzová, Špičák, Javorník
  • červenec 2018
evkaviki
cyklo- Mikulášovice, Tomášov, Lichtenhain. Altendorf, Rathmannsdorf, Bad Schandau, DC
2 komentáře
  • 6.7.2018
tenjemuj
Po dlouhé době se k nám na výlet přidal náč kamarád David s dcerou Emčou. Vyrazili jsme do skal, a to hned až za hranice, do Žitavských hor. Bylo nádherné, ale větrné počasí, které nám ale ve skalách vůbec nevadilo
  • 30.6.2018
tomfo
.... aneb Amazonie....
Soutoků řek je u nás mnoho, ale pouze jeden se může pyšnit tím, že je i nejjižnějším bodem Moravy. Je to soutok dvou největších moravských řek Moravy a Dyje. Zároveň vytváří i Trojmezí, neboť se zde stýká Česká republika, Slovensko a Rakousko. Dvě největší moravské řeky, na pohled srovnatelné, vytvářejí u svého soutoku v nadmořské výšce 148 metrů devět kilometrů širokou údolní nivu s řadou ramen, kterou pokrývá souvislý porost starého lužního lesa. Jedná se o jeden z nejrozsáhlejších lužních lesů v Evropě.
My jsme se vydali po slovenské straně, zdá se nám to tam nejhezčí.
Cestou domů jsme se ještě zastavili na Biofarmě PRÍRODA (Stupava)
  • 20.5.2018
palko1963
Tak jako každý rok v červnu se s Petrem vydávám na nějaký ten vandr. Letošní plán jsme přehodnotili téměř měsíc před odjezdem a vydali se po Zlaté stezce Českého ráje z Mnichova Hradiště do Jičína. I když trasa ve vyhledávači ukazuje asi 120 km, Petrova GPS to spočítala na 150km. Za šest dnů docela slušný výkon. A to je hodně kiláků po skalách, schodech a žebřících. Spali jsme v kempech, z nichž některé byly mimo trasu a tak jsme si trochu museli zajít. Stravování z batohu a hospůdek a stánků kolem trasy. Počasí celkem dobré, i když druhý den nám celý propršel. Celá pátý den jsme se motali po všech možných trasách v Prachovských skalách. Bylo to bezva. Tak si pojďte tuto trasu ve zkratce projít s náma.....
  • červen 2018
radimturista
Rychlebské hory
  • 22.5.2018
igor-74
letošní konec dubna byl příjemně teplý a tak jsme s klukama uskutečnili dlouho plánovanou cestu do jizerek. cestu jsme započali v josefově dole, odkud jsme pokračovali jedlovým dolem, kolem vodopádů a po mořské cestě na knajpu. odtud už jen ke štolpišským vodopádům a do ferdinandova, kde zrovna připravovali pálení čarodějnic. druhý den jsme se přesunuli z hejnic do frýdlasntu, kde nás čekala degustace skvělého piva albrecht...
  • 29.4.2018
  • 1 089 zobrazení
takjo
Trasa: Chřibská, žst - žlutá TZ - Horní Chřibská, sklárna - Chřibská, náměstí - Spravedlnost, vyhlídka - Doubice - U Sv. Eustacha - Úzké schody - Lovecká chata Na Tokáni, restaurace - Purkartický les - červená TZ - Rudolfův kámen, vyhlídka - Pohovka - Česká silnice - Pod Šaunštejnem - žlutá TZ - Vysoká Lípa, bus
Délka výletu: 25 km
  • 26.5.2018
fjw
O víkendu 19. - 20. května 2018 jsme se po třetí vydali k břehům Sázavy. Za krásného slunečného počasí jsme si prošli úsek mezi Ledčí nad Sázavou a Havlíčkovým Brodem.
Kategorie: cestování
  • květen 2018
tenjemuj
Po více než půl roce se vracíme do společnosti KČT Mladá Boleslav a vyrážíme s nimi do lůna Jizerských hor, kam jsme se s Hankou taky ještě letos nezatoulali. Vlakem do Mníšku u Liberce a odtud přes Fojtku (u přehrady jsme ale nebyli) do kopců. Zastavení na Nové Louce na občerstvení bylo mimo plán pochodu a tak rychle spěcháme nejen kvůli bouřce, ale abychom došli skupinu. Kolem Hřebínku a Bílý kuchyně se spouštíme Malým Štolpichem do Hejnic, kde se opět všichni scházíme a navíc je to cíl túry
  • 19.5.2018
palko1963
Odpolední výlet na dominantu Lúčanské Malé Fatry, na Kľak. Výchozím i cílovým bodem bylo Fačkovské sedlo
  • loni na jaře
tenjemuj
Vyrazili jsme na prodloužený víkend na jižní Moravu. Ubytovali jsme se poblíž Lednice v autokempu Apollo a pak už jen vyráželi na jednotlivé výlety. První z nich byl na kole. přes Břeclav až na jih, na soutok Dyje s Moravou. 60 km ve větrném, ale slunečném dni